Ձեռնարկությունների հաջողության ու երկարակեցության գաղտնիքը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությունն է: Տնտեսվարող սուբյեկտը նաև սոցիումի մի մաս է: Յուրաքանչյուր կազմակերպություն պետք է առաջնորդվի իր շահառուների՝ բաժնետերերից մինչև հաճախորդ և տեղական համայնք, նպատակներով ու ցանկություններով: Հայաստանում մշակվել է կորպորատիվ կառավարման նոր կանոնագիրք, ներկայացվել է քննարկման շահառու կազմակերպություններին և անձանց: Կորպորատիվ Կառավարման Կենտրոնի տնօրեն Նարինե Մելիքյանը խոսել է ոլորտում խնդիրների և առաջընթացի մասին:
Поделитесь с друзьями и коллегами: